Terhességi alvópárna

A terhesség utolsó hónapjaiban a háton- és a hason fekvés helyett, inkább az oldalt fekvés a javasolt. Ez azonban egy idő után kényelmetlen lehet, az egyre növekvő babád súlya miatt. Az ék alakú Pocifix párnát, úgy fejlesztettük ki, hogy a pocakod alá téve tehermentesítsen, és kényelmes fekvést biztosítson.

Tedd a hasad alá a párnát úgy, hogy a keskeny rész legyen az oldalad alatt, és a pocakod kerüljön a törésvonal fölé. Érezni fogod a gyengéd, de biztos tartást. Így már az egész éjszakát nyugodtan végig tudod aludni.

Derékfájás elleni háttámasz

A sok ülés fárasztó lehet a terhesség előrehaladtával, hiszen az egyre növekvő pocak, nagy teherként nehezedik a gerincre. Használd a Pocifixet háttámaszként úgy, hogy a vastagabb rész legyen a derekadnál. Nagyon fontos, hogy mindig dőlj hátra, így megkíméled a gerincedet és nem fog fájni sem a hátad, sem a derekad!

Nem csak széken vagy fotelben használhatod a párnát, hanem autóvezetésnél is! Hosszabb utazások alkalmával soha ne hagyd otthon!

Elősegítheti a has visszahúzódását

Szülés után még ne tedd el a szekrény mélyébe a Pocifixed, hiszen ez a párna olyan sokoldalú, hogy még jó ideig hasznát fogod venni a babázás alatt is.

Szülés után is használd tovább a párnát, hiszen ilyenkor van a legnagyobb szükséged a pihenésre, kényelemre. Mivel gyengéd tartást biztosít, így hasad gyorsabban visszahúzódik.

Szoptatós párna

A Pocifixet használhatod szoptatós párnaként is. Ha fekve szoptatsz, a párna nagyon kényelmes és praktikus segédeszköz.

Vedd magad mellé a párnát úgy, hogy a keskenyebbik rész legyen hozzád közel (hasonlóan mint amikor terhesség alatt a pocak aszoptatós párnalá teszed). Fektesd rá a kisbabádat, aki az ék alak miatt pont feléd fordul, és így kényelmesen szopizhat.

A másik megoldás a fekve szoptatáshoz, ha a párnát Magad alá teszed úgy, hogy a magasabbik fele nagyjából a hónod alatt legyen, így ellazulva, pihentetően tudsz szoptatni.

Bukás elleni, fejemelő párna

A legtöbb baba a szopizás után hajlamos a bukásra. Ez természetes jelenség, azonban vigyázni kell arra, hogy a bukás nehogy fulladást okozzon. Ezért a babákat oldalra kell ordítani, vagy a fejüket alátámasztani.

A Pocifix babapárna kiválóan alkalmas a baba felső testének a megtámasztására, amikor erre szükség van, pl. hurutos köhögés esetén. Ilyenkor a váladék kevésbé csorog hátra a garatba, így csökken a köhögési inger és könnyebb a légzés.

baba mama párna és szoptatós párnaA fej alátámasztása: fektesd rá a picit a párnára, az emelkedő rész felé. Feje nem csuklik előre, mint egy hagyományos párna esetén, az ék alak miatt ez ideális megoldás a pozicionálásra.

Oldalra fektetés: úgy tedd le a picit, hogy a háta a párna magasabbik felének legyen nekitámasztva (ne tedd túl magasra, mert akkor legurul). Így nem fog a hátára fordulni és megóvhatod a félrenyeléstől.

Hasalós párna – mozgásfejlődés elősegítéséhez

Sok baba születésétől kezdve nem szeret hason lenni, mivel nem látnak körbe, nehéz a fejüket tartani és a játékot is nehezen tudják megfogni. Ezért a kúszás-mászás gyakran ki is marad, vagy később kezdenek kúszni, mászni, mivel a hason fekvés furcsa állapot nekik. A mozgásfejlődésnek azonban van egy optimális ritmusa és sorrendje.
A hason fekvésben való játék fontos, ezért az alkartámaszt és az alkartámaszból nyúlást a játékért, segítsük a babának, mert ezzel a mozdulattal készítik elő a kúszást.

A Pocifix baba párna, elősegíti, hogy a gyermeked hason fekve is tudjon játszani, hiszen szabad marad a keze! Ez pedig a kúszás-mászás alapfeltétele.

A babádat tedd rá hason fekve a párnára úgy, hogy kb. a hóna alatt legyen a párna magasabb fele. Így könnyebben tartja a fejét, jobban körbelát és a kezével is szabadabban tud játszani, ezért nem lesz idegen és kényelmetlen számára a hason fekvés.

Ha már a hason fekvés közbeni játék megy neki, akkor egy idő után majd elkezdi felhúzni a lábait maga alá, és elindul a kúszás fejlődése.

Fantasztikus, hogy milyen sokoldalú ez a párna, ugye? Próbáld ki és tartozz Te is az elégedett, kiegyensúlyozott kismamák közé!